MAGAMRÓL ÉS HIVATÁSOMRÓL

Tóth Gergely Máté vagyok, dizájnnal foglalkozom már évtizedek óta. 
1974-ben születtem, és már gyerekkoromat is meghatározta a bútorok szeretete
és tisztelete. Régiségek között nőttem fel, és ez ihletadó maradt egész életemre. 
 
Miért dobná ki régi, emlékeket hordozó bútorát, 
és cserélné le egy jellegtelen, drága tömegtermékre? 
Miért nem teszi egyedivé lakását?
 
Megálmodom és megvalósítom! 
 
 
ILYEN LETT
 
 





















ILYEN VOLT















EGy rövid beszélgetés és lakásának megtekintése után együtt kitaláljuk, 
hogyan szülessen újjá otthona, környezete!
 
Az oldalon található fotósorozat néhány darabot mutat be abból a lakásból, 
amelyet mostanában dizájnoltam.
 
Fő célom összehozni a múltat a jelennel, hogy az még nagyon sokáig
elkísérjen minket, és üzenni tudjunk vele a következő generációknak is.
 
Rajzolok, szobrászkodok, festek, és tele vagyok ötletekkel! 
Várom megkeresését, és újjávarázsolom otthonát, környezetét!  
 
 

ILYEN LETT




ILYEN VOLT














ILYEN LETT







     
ILYEN VOLT









MUNKAFÁZISOK: